AVG Antivirus Free 7.1.362

جدیدترین ورژن این آنتی ویروس بسیار پرقدرت که به ساعت نکشیده برای دانلود روی سایت قرار گرفته نسخه حرفه ای این برنامه پولیه اما نسخه استاندارد یا معمولی به صورت صد در صد رایگان هست از نظر شناسای فایلهای مخرب هم کارش واقعا عالیه

دانلود
حجم ۱۵ مگابایت
freeware
تصویری از محیط برنامه





AVG Free Edition is the well-known antivirus protection tool. AVG Free is available free of charge to home users for the life of the product. Rapid virus database updates are available for the lifetime of the product, thereby providing the high level of detection capability that millions of users around the world trust to protect their computers. AVG Free is easy to use and will not slow your system down (low system resource requirements). Highlights include automatic update functionality, the AVG Resident Shield, which provides real-time protection as files are opened and programs are run, free Virus Database Updates for the lifetime of the product, and AVG Virus Vault for safe handling of infected files. The new version of the AVG Anti-Virus (7.1) introduces a number of new features and improvements. The new history log, improved scanning speed, further improvements in the update or possibility to modify filename extensions for the Resident Shield - these are just highlights of what made it to the Free Edition, too.

نظرات 1 + ارسال نظر
آتنا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست من سلام
من از سیاهی چشمانت که ان را انتهایی نیست میترسم

هر چند معصو می هرچند گفتم عاشقت هستم هرچند تو هم گفتی دوستم داری

و هرچند حرفهایت ذره ایی بوی ریا نمیداد هرچند و هر چند ....اما

اما باز هم نتوانم به سیاهی چشمانت

به ین راه بی انتهای تاریک که مملو از ستاره های سرابیست سفر کنم

چه تضمینی است مرا؟

به من بگو چه تضمینی است مرا که جان من و عشقم اخر سالم به ان نامعلوم برسد؟

اه شاید راه زنی در این راه تمام من که تمام توست را از من بگیرد

یا جادو گری بد در کمین باشد که به سحرش به شک و تردیدم کشد

و دیو غرورت به سراغم اید و ازارم دهد

من از سیاهی چشمانت که ان را انتهایی نیست میترسم

من بدان جا سفر نمیکنم

چشمها هیچ گاه دروغ نمیگویند

من به سیاهی چشمانت که در ان خطر فریاد میزند سفر نمیکنم
سبز باشی و پایدار
به عا شقانه های من هم سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد