TuneUp Utilities 2006 v5.0.2331

یک نرم افزار بسیار بسیار عالی برای بهینه سازی ویندوز  این برنامه تمامیه ابزارهای لازم را و مورد نیاز برای بهینه کردن یک ویندوز دارار میباشد از جمله ابزاری برای پاک سازی فایلهای اضافیه هارد دیسک و ریجستری - خالی کردن حافظه رم - مدیریت بر start up ویندوز- دفراگ کردن ریجستری و ابزاری برای بالا بردن سرعت اینترنت شما - نرم افزار برای یونیستال کردن کامل برنامه ها - مدیریت و امکان ادیت کردن ریجستری- حذف فایلهای سمج که ویندوز توانایه پاک کردنشون را نداره - و ابزاری برای باز گردانیه فایلهای که به اشتباه پاک شده البته این ابزارش توانایه چندانی نداره و یکسری ابزارهای دیگه که میتونید مراجعه کنید به سایت اصلی برنامه و مطا لعه کنید
 این ورژن برنامه چند روز بیشتر نیست اومده فعلا فقط اینجا میتونید همراه با کرک سالمش دانلود کنید 

دانلود
حجم ۸.۷ مگابایت

کرک برنامه    ریجستر کردن برنامه به این صورته که فایل کرک را در صفحه دسکتاپ باز کنید صفحه جدیدی باز میشه وارد قایل که برنامه نصب شده بشید حالا فقط یک فایل قابل رویته که باید اد کنید



Find out how easy and effective Windows tuning can be with the test winner! TuneUp Utilities 2006 lets you make your system faster, more comfortable and more secure in a matter of minutes.

The complete package combines all important functions for system optimization, configuration, cleanup and maintenance in a modern graphical user interface.

See for yourself how we can change your computing experience, download the
NEW! Completely redesigned interface
NEW! Corrects up to 400% more errors
NEW! Configures and optimizes Mozilla Firefox
NEW! Customize icons, the window style and the boot and welcome screens under Windows XP
IMPROVED! Automatically scans your system for settings that might be slowing it down and corrects them
IMPROVED! Lets you take control of the system start process
Lets you control the look and feel of the Windows interface
Deletes sensitive data permanently
Removes unneeded ballast from your disks
Defragments the Windows registry
Restores accidentally deleted files
Speeds up your Internet connection
Frees up system memory (RAM)
more

نظرات 1 + ارسال نظر
آتنا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست من سلام
من از سیاهی چشمانت که ان را انتهایی نیست میترسم

هر چند معصو می هرچند گفتم عاشقت هستم هرچند تو هم گفتی دوستم داری

و هرچند حرفهایت ذره ایی بوی ریا نمیداد هرچند و هر چند ....اما

اما باز هم نتوانم به سیاهی چشمانت

به ین راه بی انتهای تاریک که مملو از ستاره های سرابیست سفر کنم

چه تضمینی است مرا؟

به من بگو چه تضمینی است مرا که جان من و عشقم اخر سالم به ان نامعلوم برسد؟

اه شاید راه زنی در این راه تمام من که تمام توست را از من بگیرد

یا جادو گری بد در کمین باشد که به سحرش به شک و تردیدم کشد

و دیو غرورت به سراغم اید و ازارم دهد

من از سیاهی چشمانت که ان را انتهایی نیست میترسم

من بدان جا سفر نمیکنم

چشمها هیچ گاه دروغ نمیگویند

من به سیاهی چشمانت که در ان خطر فریاد میزند سفر نمیکنم
سبز باشی و پایدار
به عا شقانه های من هم سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد